Meidän
tarinamme

... tai oikeastaan erään asiakkaan tarina

Kuvittele, että olet biohajoavasta materiaalista pillejä valmistavan yrityksen toimitusjohtaja. Olet saanut yritysidean tehdessäsi lopputyötä aiheesta ”Materiaaleja hajottavat mikrobit teollisessa kompostoinnissa”. Aluksi asiakkaat eivät ole olleet erityisen innostuneita biohajoavista pilleistä, koska vaikka idea niistä on kaunis, ne ovat selkeästi kalliimpia muovipilleihin nähden.

EU:n kertakäyttömuovien kieltävän direktiivin (2019/904/EU) astuttua voimaan tähdet asettuivat kuitenkin kohdilleen. Myynti on lähtenyt kovaan kasvuun, olette palkanneet lisää työntekijöitä ja muuttaneet suurempiin toimitiloihin. Saitte lisää hyviä uutisia, kun eräs monikansallinen pikaruokaketju olisi valmis tilaamaan pillejä globaaliin käyttöön käytännössä niin paljon kuin vain pystytte toimittamaan.

Jotta voisitte taata riittävät toimitusmäärät saadaksenne sopimuksen, pitää teidän kasvattaa tuotantokapasiteettia ja investoida uusiin laitteisiin. Laiteinvestoinnit vaativat pääomaa, mutta ongelmaksi on kuitenkin muodostunut, että vaikka budjetin perusteella kaikki näyttää hyvältä, niin kassaan rahaa ei tunnu jäävän.

Vaikka budjetin perusteella kaikki näyttää hyvältä, niin kassaan rahaa ei tunnu jäävän.

Tutkiessanne asiaa yhdessä talous- ja HR-päällikön kanssa huomasitte, että kesätyöntekijällä on lomienne aikana tullut seuranta-exceliinne copypaste-virhe eri väristen pillien menekkiin liittyen ettekä kiireessä ole huomanneet asiaa. Asiakkaat ostavat käytännössä vain valkoisia pillejä, mutta tuotanto valmistaa kuitenkin varastoon turhaan myös ruskeita pillejä. Tutkiessanne asiaa vielä tarkemmin, ilmenee että olette tehneet kauppoja kasvaneiden kustannusten vuoksi liian pienellä katteella. Eli sen lisäksi, että saatatte menettää potentiaalisen ison asiakkaan koska pääomaanne kiinni varastossa, teitä uhkaa myös kassakriisi!

Me Reilu Hallinnossa autamme asiakkaitamme huolehtimalla kirjanpidosta, budjetoinnista ja ennusteiden laatimisesta, jotta edellä kuvatun kaltaisia tilanteita ei pääsisi syntymään. Varmistaaksemme, että asiat hoituvat kuten pitääkin, toimintaamme ohjaavat periaatteet, jotka ovat mukana päivittäisessä työskentelyssä:

1. Kaikki toiminta pohjautuu tyytyväisiin asiakkaisiin.

Huolehdimme, että asiakkaan taloushallinto on kaikin puolin kunnossa. Työt tehdään tehokkaasti ja sovitun aikataulun mukaan noudattaen hyvää kirjanpitotapaa, Suomen lakeja ja asetuksia sekä muita yleisiä määräyksiä.

2. Ilman tyytyväisiä työntekijöitä ei ole tyytyväisiä asiakkaita.

Meille on tärkeää, että meillä on osaava ja motivoitunut henkilökunta, joka tarjoaa asiakkaalle hyvää, joustavaa ja ammattitaitoista palvelua. Panostamme henkilökunnan hyvinvointiin sekä osaamisen ylläpitämiseen ja kehittämiseen.

3. Jatkuvasti uutta oppien

Haluamme, että Reilu Hallinto Oy kehittyy jatkuvasti myös yrityksenä, jotta se pystyy palvelemaan paremmin asiakkaitaan sekä olemaan parempi työpaikka työntekijöilleen.

4. Pitkäjänteistä yhteistyötä

Tavoitteenamme on pitkäjänteinen yhteistyö Reilu Hallinto Oy:n, sen henkilökunnan ja asiakkaiden välillä.

Ota Yhteyttä

...niin jutellaan

Pistä rohkeasti viestiä. Emme lähetä myyntiarmeijaa perääsi. Aloitetaan keskustelu ja katsotaan mihin se johtaa.

Jes, mahtavaa! Viestisi lähti mallikkaasti matkaan.
Huups... Jokin meni päin honkia. Voisitko vielä kokeilla uudestaan.
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.
Evästeet